X
Na naszej stronie stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień
dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.
RSS

Czesto zadawane pytania z zakresu doradztwa zawodowego.

1. Czym jest Doradztwo Zawodowe?

Jest to proces, w którym uczestnik otrzymuje informacje na temat własnych kompetencji zawodowych. Doradca ma na celu ukierunkowanie każdej osoby korzystającej z tego rodzaju wsparcia na osiągnięcie właściwego przystosowania zawodowego.

2. Kto może skorzystać ze wsparcia Doradcy Zawodowego realizowanego w ramach projektu "Kwalifikacje kluczem do rozwoju"?

Doradztwo zawodowe oferowane w ramach projektu "Kwalifikacje kluczem do rozwoju" kierowane jest do uczestników, którzy przekazali osobiście lub pocztą na adres Biura Projektu:

 Biuro Projektu "Kwalifikacje kluczem do rozwoju"
ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 9, p.13a
44-102 Gliwice

poprawnie wypełniony Formularz Zgłoszeniowy wraz z zaświadczeniem o zatrudnieniu i zostali wstępnie zakwalifikowani do uczestnictwa w Projekcie.

3. Czy udział w zajęciach przeprowadzanych z Doradcą Zawodowym jest obowiązkowy?

Spotkanie z Doradcą Zawodowym stanowi jeden z etapów udzielanego w ramach projektu "Kwalifikacje kluczem do rozwoju" wsparcia. Każdy wstępnie zakwalifikowany uczestnik spełniający kryteria dostępu do Projektu zobowiązany jest do wzięcia udziału w spotkaniu.

4. W jaki sposób przebiega spotkanie z Doradcą?

Doradca przeprowadza z wstępnie zakwalifikowanymi uczestnikami Projektu rozmowę, mającą na celu sprawdzenie kwalifikacji na szkolenie oraz opracowanie Bilansu Kompetencyjnego. Diagnoza oceniająca m.in. możliwość względem wyboru szkolenia zawodowego, oparta jest o narzędzia kompetencyjne, tj. test wiedzy, kwestionariusze itp.


wstecz
Polityka prywatności
Powered by Actualizer & Heuristic